O motivaci, bez motivace...

31.05.2011 09:19

Náš gólman mě už asi měsíc uhání ať napíšu nějaký "motivační blog", jelikož zbývá už jen pár kol do konce sezóny a my ještě při dobré konstalaci hvězd, postavení Marsu k Venuši a měsíci v úplňku můžeme postoupit do věhlasné Superligy. Takže si to pojďme shrnout a společně se motivovat :).

Co teď hýbe kabinou Dynama ?

POSTUP !! POSTUP !! POSTUP !! nemluví se o něm nahlas, nebudou čistky v kádru pokud se nepodaří, ale všem tak někde vzadu v šedé kůře mozkové tato myšlenka vyskakuje. Když se nad tím člověk zamyslí trošku víc (jako  já teď), tak by se vlastně mohlo jednat o největší úspěch Dynama v jeho X (myslím že 6ti) leté historii. A být toho součástí je myslím si, už samo o sobě slušná motivačka pro hráče. Ale jak říkám, nemáme postup úplně ve svých rukách, takže není důvod, aby nás svazovala nějaká nervozitka, spíš je důležtý aby nás to bavilo....jako Barcelonu. Viděli ste v sobotu ? "Kucííí opálení, to tam šolichaj. Ti by nás sfoukli jak svíčku Milane, ale to ty víš líp než já :)". No prostě bych tehle první "motivující" odstavec shrnul do závěrečné myšlenky. Kucíí nemusíme hrát jak Barcelona, ale když bude v každým zápase nasazení a zápal jako v posledním zápase s Beers, tak to bude vždycky jenom dobrý ! Hauk, domluvil jsem :) !

Druhé ožehavé téma, o kterém se taky zatím moc nemluví, jsou nové dresy. Ta stránkách je k tomu i anketa, která zatím vyznívá jasně ve prospěch nákupu nové sady triček a trenýrek pro smradvavé dynamáky. Takže já teď připojím svůj názor na věc, přece jen sem kapitán a moje slova mají váhu :D. Propůjčím si k tomu pár teorií a čísel. 

Teorie 1 - Superliga

Kdybychom postoupili do Superligy (a chtěli bychom ji hrát), tak by startovné na příští sezonu činilo 26000 Kč. Zde by byl nákup nových dresů nutností, jelikož stanovy Superligy vyžadují dokonce dvě sady dresů k soutěžnímu zápasu. Dokonce by se dalo přemýšlet nad tím jestli by nebylo potřeba koupit i dvě sady dresů, ptz nevím jestli by naše současná odpovídala regulím. Ale pojďme přemýšlet, že by se zůstalo teda jen u jedné, což máme +/- 15000 Kč. Teď je potřeba počítat ještě v členským poplatkem svazu, který na příští sezonu dělá 200Kč/hráč. Když všechno sečteme, vynásobíme, odmocníme a upravíme na eNtou, tak nám vyjde celková suma na příští sezonu 43400 Kč. Ve všech kalkulacích počítám s aktivní účastní 12 hráčů, což by na jednoho dělalo 3617 Kč. Samozřejmě by se dalo polemizovat o sponzorech a dotacích města, což by tuto částku snižovalo, ale to má v řízení Formec, takže vám o tom teď víc neřeknu, řekněme, že sem vzal tu nejdražší možnou variantu.

Teorie 2 - 2.liga (nové dresy)

V druhé lize je startovný na příští sezonu 14100 Kč + nové dresy 15000Kč + členské poplatky (12*200) 2400Kč = 31500 Kč. Po přepočtení na jednoho hráče to je 2625 Kč.

Teorie 3 - 2.liga (bez dresů)

Startovný 14100 Kč + členské poplatky (12*200) 2400Kč = 16500 Kč. Na jednoho to dělá 1375 Kč

Shrnutí

Superliga - 3617,-

2.liga(dresy) - 2625,-

2.liga(bez) - 1375,-

Samozřejmě tyto částky nejsou směrodatné, vstupuje tam spousta proměných, jako třeba případní sponzoři, dotace, kolik hráčů bude chtít v příští sezoně OPRAVDU hrávat, jakou budem mít soutěž, atd., zase na druhou stranu je potřeba říct, že se příliš od tétoo mé hrubé kalkulace ty částky lišit nebudou. Dále je potřeba říct, že se jedná o jednározový výdaj, že startovné ani nové dresy na splátky pořídit nejdou. Takže to je řeč čísel, ale nechci vás tím teď zatěžovat, tohle probereme spíš po sezoně na závěrečné, je to jen takový nástin...teďka se musíme soustředit a motivovat na poslední 2 kola :). Zase si to, ale dovolím uzavřít svoji myšlenkou (viz. kapitáno slovo z odstavce výše). Podle mě pokud by jsme zůstali ve druhé lize není potřeba kupovat celou novou sadu, myslém, že by třeba stačilo nakoupit jen štulpny ať máme všichni černý a neplatíme zbytečně vysoký příspěvky, ale jelikož jsme demokratický klub a odhlasujem si nové dresy (a zafinancujem si je), tak nové dresy budou :) !

No a blížíme se pomalu k závěru....

Takže jak se teď mám, co dělám a prožívám :) ? Mám se vcelku fajn, akorát začlo zkouškový a já se vůbec neučím, takže nic moc, ale už za chvilililinku se začnu učit, ještě udělám....však to znáte. Druhou převratnou novinkou, kterou už stejně všichni vědí, že mám holku, ano čtete správně, je to tak :). Fanynkám co teď mají slzy na krajíčku bych rád řekl, nebrečte, není to se mnou žádná výhra :). No a do poslední věty bych rád sdělili, doufám, že nám ta Superliga vyjde, je to takový můj tajný sen, zkusit si zahrát proti těm nejlepším, jo a teď se mi nesmějte, že se vám tad tak svěřuju, ale pro mě jako nefotbalistu je to fakt motivace zkusit si zahrát proti těm nejlepším v Brně :). Teď mě ještě tak napadá, že už to asi tajný sen není, když sem to tady sdělil na nejčtenějším blogu internetu, no tak nic, alespoň víte jaké mám sny :).

Mejte se rádi, milujte se a množste se :) !


KMK Dynamo Brno