Nový vzhled + info k nové sezoně + rozpis zápasů

22.08.2010 19:35

 Zdravím vás po delší přestávce, ale tak byly prázdniny a všichni si užívali. K webu. Zůstáváme stále na doméně webnode, jelikož je asi zbytečné zatím přecházet někam jinam a platit za to. Trošku jsem pozměnil vzhled (doufám že líbí, připomínky kdyžtak do fóra), změnil jsem i menu, snad bude přehlednější. Jedná se o takové to rolovací, kdy rozkliknete jednotlivé části co vás zajímají a otevřou se další podsložky, atd. není to podle mě těžký. Věci z minulosti najdete po záložkou historie. Verze ještě není zdaleka finální, čekám na vaše připomínky a chystám se v tomto týdnu vychytávat většinu nedostatků.

Co se týče informací k nové sezoně ? 

Dnes jsem byl na schůzi a všechno zůstává víceméně při starém, jen pár věcí co mě zaujaly nebo bych připomněl. Domácí musí mít na zápas 3 míče, 2 sady dresů nebo rozlišováky s číslama (to se nás v první pulce sezony netýká), všichni musí být oblečení stejně, jinak nebudou moct hrát (proto bych byl rád kdyby jste mi dali jakkoliv vědět kdo má dres+trenky doma) a poslední věc, když nebude mít někdo registračku, tak muže nastoupit na občanku, ale v tomto případě musí předložit občanky celej tým, proto prosím noste sebou na zápasy aji občanky.

To je zatím asi vše, jinak už na stránkách najdete předběžnej rozpis zápasů, dny by se už měnit neměly, časy možná trochu. Rozpis najdete zde Rozpis zápasů. Dejte mi prosím co nejdřív vědět, kdy víte že se vám to určitě nehodí, ptz během příštího se to dá teoreticky pozměnit. Jedná se (doufám) jen o ty 2 čtvrtky, tam je možnost to hrát jakýkoliv den od pondělí do čtvrtka, takže jestli se to většině hodí jinak tak to změním.

 


KMK Dynamo Brno