První blog v životě

16.09.2010 16:44

 Zdravím všechny příznivce Dynama a své fanynky (fanoušky). Je to můj první blog v životě, takže sem dosti nervozní, tudíž mi prosím omluvte tu nejistotu na klávesnici a nedostatky středoškolské gramatiky :). 

Shrnutí posledních dnů

Zhruba před 14ti dny jsem byl znovu zvolen kapitánem, za což vám moc děkuju. Jmenovitě hlavně Formecovi, Formecovi, Formecovi za jeho 3 hlasy, které učinily rozhodující náskok mého vítězství. Doufám, že nikoho z vás nezklamu a ani vy tím pádem nebudete zklamaní. Moje osobní cíle s dynamem do letošní sezony zatím říkat nebudu, ale určitě se je dozvíte v průběhu sezony. A teď už k prvnímu zápasu.

V nedělních večerních hodinách jsme na "naší" srbské přivítali hosty z Relaxu. Opět jsem si užil nástup na plac, kdy sem jako John Terry nebo Steve Gerrard přivedl své ovečky do středového kruhu. Bohužel (po fotbalové stránce), bohudík (po lidské stránce) nejsou moje spoluhráči Drogba nebo Torres a podle toho taky vypadlo uvodních 10 minut, kdy nám soupeř nepůjčil míč. První poločas stál prostě za h...., jedinou světlou výjimkou, bohužel potvrzující pravidlo, byl gol z rohu od Dirži. Naštěstí sme se o přestávce neposlali všichni někam a spíš naopak (a to se mi velmi líbilo) sme si vyříkali co a jak, parádně sme se naburcovali a na soupeře do druhé pulky vlétli. Kdybych odehráli alespon z 90% každý poločas letošní sezony, jako tento, hlavně co se nasazení týče, budu spokojen. Ale nebyl by to fotbal, kdyby v něm existovala spravedlnost a my z naprosto vyrovnaného zápasu odešli poraženi 3:4, nevadí, třeba nám do fotbalový Bůh vrátí v jiném zápase sezony.

Druhého zápasu na hřišti Brkáblu jsem se nemohl zúčastnit, z důvodu plnění školních povinností a to vodáckého kurzy. Teď si určitě mnozí říkají, no jo, chlastal a na fotbal kašle. POZOR, jako správný profesionál jsem se alkoholu ani nedotkl :P. Toto mi vůbec připomíná ještě jednu aferku, která "otřásla" klubem v posledních dne. Nechci to už nějak rozebírat, i reklama v bulvárních plátcích je dobrá reklama, s dotyčnými jsem si o tom promluvil, podali mi dostačující vysvětlení (prý oslava toho že jistý JF je ve vztahu), toto vysvětlení jsem vzal, ALE prosím vás ať už se to neopakuje !! Jako bavte se jak chcete, jste mladí, ale ne den před špílem a ne po prohraným špílu. A už když jste prostě notoři a nemužet to vydržet, tak ať vás nefotí ti blbci z novin, to je to tak těžký ??

No nic, blížíme se pomalu k závěru, doufám, že jste to dočetli až sem a nezavřeli to v pulce se slovy "trapný....". Chtěl bych vás určitě pozvat na čtvrtek 23.9. v 18:30 na srbskou, kdy nastoupíme ke 3 zápasu sezony. Tento zápas bude mít určitě náboj menšího derby, jelikož nastoupíme proti našemu oblíbenému Fair play teamu a myslím, že jím máme co vracet za loňskou sezonu. A jestli mě uvidíme znovu v čele Dynama ? Nemůžu vám to slíbit, jelikož v dnešních dnech beru antibiotika a mám asi 5 obřích puchýřů na noze, ale společně se zdravotníkem uděláme maximum co bude v našich silách, aby jsme mě mohli vidět. Pro fanynky: budu minimálně v civilu na lavce, takže přijde :) !!

Zdraví

Váš kapitán
 


KMK Dynamo Brno