Tak a začínáme

06.03.2011 16:08

 Zdravím všechny po hodně dlouhé době !!

Na začátku bych se chtěl omluvit všem čtenářům za neskutečně dlouhou prodlevu mezi 3. a 4. dílem blogu. Bylo to způsobeno více faktory, ale jako hlavní byl vyzvedl školu, která mi tohle zkouškový dala opravdu zabrat (ještě v pondělí jsem dodělával jednu zkoušku:). Dnešní blog bude mít takovou trošku jinou, řekl bych asi informační formu ohledně toho, jakým směrem se budou ubírat naše webový stránky.

Webovky

Všichni víme, že to tu v poslední době dost pokulhávalo, lépe řečeno nedělo se tu vůbec nic. Což bych rád změnil a hlavně se pokusil trošku zvýšit i návštěvnost, která je momentálně něco kolem 5 lidí za měsíc :). Co pro to udělat ?

1) Vznikne tu nová sekce nebo rubrika, která vám blíže představí samotné hráče, co mají rádi, co rádi dělají nebo i to co si myslí o ostatních spoluhráčích. Bude to formou standartizovaných dotazníku, kdy každý týden bude představen jeden hráč a jeho názory.

2) Budu se snažit více aktualizovat svůj blog.

3) Mělo by přibýt více rozhovorů a povídání s hráči. (něco jak bývalo dřív "Rozhovor s hvězdou")

4) !!! Reporty z utkání !!! Tady bych chtěl poprosit o spolupráci ostatní. Byl bych rád, kdyby se zavedl a začal fungovat Formecův návrh, že se při psaní reportů budeme střídat. Myslím si, že je to fér nápad a že nikdo nebude proti, protože něco napsat nezabere víc jak 30 minut, což by neměk být problém. Já bych si to představoval asi takto. Vždycky se ten hráč sám přihlásí (to by se mi líbilo víc) nebo bude určen už před samotným zápasem, samozřejmě pokud bude vědět, že se dostaví. Pak jak dorazí domů, tak na to sedne, něco napíše, pošle mi to a já to hodím na stránky, případně k tomu něco ještě doplním.

5) Když bude zajímavý materiál, tak samozřejmě sekce BULLvár je pořád ve střehu

6) Kdyby měl někdo zájem o svoji rubriku, která by se nějak vztahovala k dění kolem Dynama, tak ať se mi ozve, budu jen a jen rád :).

Prosím o vyjádření názorů, návrhů a připomínek k webovkám v diskuzi.

No nic víc mě nenapadá, což po včerejšku není divu, spíš je zázrak kolik jsem toho vyplodil :D. Takže nás ještě neodsuzujte, zustaňte nám věrni a přijde podpořit své miláčky v úterý 20:30 na Srbskou.

Peace 


KMK Dynamo Brno